allt går så snabbt

med mina nya dator. här finns inte ett ena onödigt program. så skönt.allt går så snabbt. ska försöka hålla den såhär bra också haha.

gått och blivit förkyld igen, hoppas inte det är towersjukan då båda mina chefer varit riktigt dåliga.
ikväll ska vi på "julefrukost" i köpenhamn, kan bli mycket spännande..

har dock lite saker som måste fixas idag.. vad vuxen man blir helt plötsligt. jag pratade om detta med min faster och vi kom båda fram till att detta kommer nog att stärka mig något otroligt. det som inte dödare en.... oavsett vad har jag nog världens mest underbara familj, inte bara mamma&pappa utan alla runt omkring. kusiner till pappa och blabla. alla ställer upp och försöker hjälpa mig. är så otroligt glad att jag har dem! vet inte vad jag hade gjort utan de.. deras stöd är otroligt. sen att mamma,pappa &karl orkar med mig när mitt humör sviker och jag blir lite labil, det är ett under i sig det med.

nu är det dags för lite frulle, måste ha lite mat i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0