bredgatan!

nu, eller om två timmar är denna lägenheten min. har landat lite nu, packat uppp lite grann. de ska komma ohc kolla den imorgon så vill inte packa upp allt. mycket är fortfarande hemma också. ni är säkert jättenyfikna på hur den ser ut, ska försöka att ta lite kort :) men det är en rätt stor hall, badrummet är äldre men med badkar. men där tänkte vi byta badrumsskåpet och sätta upp lite hyllor och så. kommer bli mysigt. köket är MINI! haha man kan INTE ha ett bord där. lite för litet men jag har ju inte så mycket grejer än så det funkar. sen är själva sovrummet/vardagsrummet jättestort! eller tillräckligt iaf. stora fönster och här är ljust och högt i taket. även om den är lite sliten och köket är litet och så älskar jag verkigen den för den är min och jag gör precis vad jag själv vill.
vi körde upp idag och var väl framme vid 16 tiden. upp med sakerna och sen fikade vi lite här. sen åkte vi till maxi och mina underbara föräldrar köpte en del mat till mig. känns toppen. och små basgrejer som socker, mjöl och ja sånt smått. som fattig student uppskattar man allt! sen åt vi på max (förlåt malin, men vi åker dit i veckan igen hahaha) för att sedan åka hit. sen fick de åka tillbaka till helsingborg för dte tar ju ändå ett tag att köra.
nu myser jag i min nya 140 säng! kommer sova som en prinsessa ;) först ska jag unna mig ett ph-avsnitt!

och igen, tack för igår fy vad skoj jag hade!! bilder kommer snart ;)

Kommentarer
Postat av: malin

OMG!!! åt du på max! :/

2010-01-31 @ 23:12:02
URL: http://seendes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0