dagens citat!

haha måste bara dela med mig

nyårets absolut roligaste fyllesms (vill poängtera att det INTE skickades från mig!): "im so 2008 and your so 2010". detta skickades i största allvar och miss x kände sig sååå cool. haha not so cool några timmar senare. när ska alkolås införas på mobilen?

haha asså när vi fick reda på detta höll jag på att kissa på mig. man måste varit med

gårdagens händelse: jag och vän x (som helt plötsligt blivit 25 år äldre på 5 dagar)
sara: vad tänker du på?
vän x tittar upp från sin nya favorit tidning femina, hmar och säger: jag funderar på vad jag ska äta imorgon..
vän x: tror att jag ska äta senapssill på rågbrödsmacka.

haha samma här. skrattade så att jag nästan grät

dagens citat: "jag är täppt i näsan, jag hör inte vad du säger"

haha kanske också en sådan sak som man måste varit med om för att uppskatta :P

Kommentarer
Postat av: Miss X

hahahahaha .. alkolås på mobilen hade jag verkligen behövt sara :) bra idé..

2010-01-05 @ 15:55:33
Postat av: jessica

Haha den va så jävla klokren !! ..:D

2010-01-07 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0