en vecka

nu är det nästan exakt en vecka sedan jag kom hit.. 20 minuter till så.. berättade jag att det var snöstorm när vi körde upp? pappa körde som en idiot men jag sov gott hela resan upp..
igårkväll promenerade jag bort till malin (som bor kanske fem minuter härifrån) och tittade på film och snackade skit.
jag trivs verkligen här. det är nog det som gör att skolan kommer att gå bra. hade jag inte trivts här hade jag inte kunnat koncentrera mig på skolan. men detta känns bra! hoppas att det fortsätter så :)

på fredag kommer jag iaf hem, måste hämta lite saker och så. fest då eller???

om en timme ska jag gå till skolan. det är sjukt fint väder idag och det är otroligt vackert. folk går på isen. hade gått mycket snabbare men just havet mellan skolan och långö är lite mer strömt och djupare så där är isen lite tunnare. men det ser riktigt fräckt ut när folk går, åker skidor och liknande på isarna mellan öarna!

Kommentarer
Postat av: issa

Inte sugen med att hänga med ut och ta en bit mat och gå på bio? =) på fredag allstå :p

2010-01-25 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0