forever young

ett problem jag har är att unna mig saker. jag har svårt att unna mig själv att vara lycklig. jag borde vara såååå överlycklig, jag har kommit in på det programmet jag velat hur länge somhelst! men jag går med en orosklump som jag vill bli av med. att flytta kommer nog vara det bästa jag gjort. att leva som student kommer bli SKOJ! såå jag rekommenderar er som funderar på att flytta och studera, GÖR DET!! säger jag efter fyra dagar. haha. plugget kommer bli aaaastufft, men min klass verkar helt underbar. nu är mininollningen snart slut, nu på em spelade vi fia med knuff (nordens största) riktigt fräckt. fast med våra egna regler. haha. vi är 70 stycken i vår klass ungefär. och det är faktiskt otroligt många som är med.
nu ska jag laga lite tortellini, sen kommer johanna och hämtar mig vid 21 så blir det en sväng till kåren. men det blir LUNGT ikväll hahah

men som sagt, jag måste unna mig detta! jag är värd det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0