godmorgon helsingborg!

vad märkligt det var att vakna upp hemma, jag trodde först att jag var i karlskrona. min första tanke var att var f*n är jag??? Jag fick min danska lön igår, vilket jag är väldigt glad för. de pengarna kommer gå åt februari hyran, telia och hemförsäkringen. och då har jag ändå lite kvar som jag kan använda på ikea.
det blir en lite sväng med sådant idag, men vet fortf inte hur lägengeten ser ut än så det blir mest sånt viktigt.
men typ köpa lite ljus och sånt mysigt så jag kommer i pluggstämning ;)
och VINglas ska jag köpa så vi kan dricka en massa gott vin, eller hur malin? ;)

Kommentarer
Postat av: malin

ååh Ikea! :( Jag vill också! ja köp vinglas! glöm inte bestick :)

2010-01-30 @ 08:42:38
URL: http://seendes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0