hemma

känns konstigt att skriva hemma :P haha. jaja hemma där jag är nu iaf.
kort skoldag, lite fix i biblioteket bara sen satt vi mest och kollade kruslitteratur. 4360 går det ungefär på. skojskoj! hahaha. men det som är bra med vårt program är att vi kommer använda väldigt många av böckerna under hela skoltiden och även när vi vill läsa vidare.
pillade vi lite med vår facebookgrupp. neerds,
jag följde med johanna till stan och hon visade mig systemet och lite så. mkt viktigt. blev lunch på waynes, fetaost&spenatpaj. riktigt gott och det var jag värd. sen promenerade jag hem till långö. hör ni. jag promenerar öven till skolan! synd att man inte kan gå på isen då hade det väl tagit tio min, nu tar det kanske 20- 25..

nu ska jag diska, fixa lite papper och se om jag fått csn för jag är sååå fattig. sen ikväll ska jag följa med kim och träffa ngr av hans vänner, kommer att bli spännande =) tar med mig två tjejer från klassen så att jag slipper vara ensam tjej haha. blir säkert bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0