i found heaven on earth

det går inte en sekund utan att jag tänker OCH drömmer om allt som komma ska. skitjobbigt. kan ingen bara dra tag i mig och prata ut om SITT liv. känns som om jag är en egoistisk bitch. jag orkar inte mer. är så fruktansvärt nerövs, kan inte sova ordentligt heller. hela huvudet känns poooff.

nu ska jag få i mig en god hemmagjord måltid. och inte nuggets som mina tre sista måltider bestått av (shyy:P)
sen ska det mejlas, eventuellt ringas (om jag vågar) och se till så att jag får en jävla lägenhet. registrera mig som student och skriva listor.

kul att jag har en tid bokad till frisören veckan som jag åker upp.. och hon har semester nu så kan inte ens omboka. och alla är ju lediga i sverige imorgon så kan inte ringa någon annan heller. panik! hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0