inte okej

jag är inte okej. jag mår så fruktansvärt dåligt så det går inte att beskriva. och kommentera nu inte med att varför delar du med dig det så att alla kan få veta? för att det känns bättre för mig, så att folk kan förstå utan att jag ska behöva dra samma historia om och om igen. jag är så jäkla spänd och det känns som att kommer det en sak till så exploderar jag. igår blev jag så stressad och upprörd så jag fick inte ens sitta vid datorn. och jag orkar inte gå till jobbet idag. jag vill ligga i min säng, andas och sluta att stressa. jag pallar inte gå på båten och le. jag orkar inte alla kunde som jag måste vara trevlig mot när jag egentligen inte alls är glad.
jag vill så gärna studera, men det finns så mycket probloem framför som gör att jag knappt tycker att det känns skoj längre. vilket är skitjobbigt. för detta är min dröm. ser ni? dröm. jag har drömt att få arbeta med sjuka barn sedan jag var 4. jag gav upp drömmer för jag trodde aldrig att jag skulle komma in. men nu har jag kommit in och jag vet inte ens vad jag tycker längre. jag är nervös för att tänk så passar jag inte alls som det? jag är nervös för alla tusen hinder som står på vägen framför mig. som sagt, jag orkar inte mer. jag är helt slut, fysiskt och psykiskt. jag försöker verkligen att tänka possitivt men när man försökt logga in på csn i 45 min efter en lång arbetsdag och klockan tickar är man något stressad. önskar att jag kunde anställa någon som fixade allt detta till mig.
så.. jag orkar inte mer

Kommentarer
Postat av: Isabell

hinder är till för att rivas..

2010-01-07 @ 11:25:59
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: HELLE

Vad är det för hinder? ta en dag i taget så ska du se att allt löser sig, man ska följa sin dröm.. tänk att sitta där i gungstolen när man är gammal och grå och ångra allt man inte gjorde. Och sen å andra sidan är du inte så gammal heller, du kan välja att läsa vid en annan tidpunkt då det kanske passar dig bättre? ELLER så är du bara skitnervös ;) TA DE LUGNT :) Du kommer fixa det, och väljer du att inte göra det så kommer det fler chanser!! KRAM

2010-01-07 @ 16:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0