kentabstinens

suttit och lyssnat på kent ett tag. de kan verkligen vara skitbra om man är på rätt humör haha.
nu har jag läst lite om om omvårdnadens historia. lite intressant tycker jag :) ser ni, jag tycker historia är intressant. det var det märkligaste. har bla lärt mig att sveriges första sjuksköterska hette Emmy Rappe och att sjuksköterskeutbildningen inte funnits så länge i sverige. i ungefär 100 år kanske. men men ska inte rabbla massa tråkigt och jag läste bara det lite ytligt så kommer helt ärligt inte ihåg allt heller ;P

nä om man skulle laga lite middag? blir ensam middag då min roomie jobbar sent. skojskoj. eller ej. passa på att göra matlåda tills imorgon också, börjar tidigt så känner inte för att stå och laga mat halv 7 på morgonen..
vi håller tummarna för att snöovädret lugnar sig inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0