ledig tid

nu kl 22.32 har jag faktiskt lite ledig tid. eller egentligen inte, har fortf en miljooooon saker att ordna med. men ooorkar helt seriöst inte stressa mer. kommer få magsår på riktigt.
* lägenheten är klar, ska bara skrivas på
* har boende de första 14 dagarna, vilket också betyder att jag slipper vara ensam!
skönt att komma hem till någon.
* csn är sökt
* jag har varit på banken och ordnat så att pengarna kommer in på rätt konto

sen har jag tagit mig en tur till solarieöarna. haha. roligt ord det dära =)
nu ska jag duscha och sedan sova med gott samvete. har mejlat skolan också om mina frågor.
detta känns sjukt, men jag längtar så till skolan. efter att lära lära lära. detta brinner jag verkligen för och jag tror det kommer att gå toppen. det ända jag är nervös för är tentorna, hemtentorna, redovisningarna hahaha ja allt. hundra år sedan man gick i skolan. mend et fixar jag VÄL? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0