måste man ha rubrik?

vet aldrig vad jag ska skriva.
idag har vi varit på ett känt danskt konstmuseum. konst är jag väl inte superintresserad av men det kan vara rätt mysigt. efter det körde vi till en annan liten "stad" och hade ölprovnining. haha. hade föredragit vin ;)

det känns som om jag är på ett språkläger eller något, här växlas det vilt mellan danska (då min ena morbrors fru är dansk, hennes dotter är dansk och de bor i danmark) tyska (en kusin till mamma är här, mormor och morfar snackar tyska) engelska (för att de flesta ska förstå) och svenska såklart. konstigt nog fattar jag det mesta av tyskan också, men snackar inte gärna. haha. eller ingenting.

nu blir det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0