sara på maxi

okej. har varit en sväng på maxi. illa
försökte verkligen att tänka på en student, handla billigt.
men det gick sådär, tyckte färgen på tandborsten var roligare än priset. och en aquafresh superwhite lät mkt bättre än ngn euroshopper. jag vill ju inte ha någon "töndkrom" haha. nog bara bell som förstår. men jag köpte faktiskt en stor tub, det var billigare!

sen när jag skulle gå ut ur maxi ska vi inte snacka om. använde självscanning så jag la ju allt i en påse. bara det att jag tog inte ur påsen ut korgen utan promenerade nöjt ut från maxi med den. jaja. kom på mig halva vägen till bilen..

och nu har jag adressändrat! puuuhh. detta sker verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0