självklart

börjar jag att bli sjuk igen. för det är ju faktiskt inte ens en månad sedan jag var det sist, så kroppen tycker nog det är dax igen. vad är det för fel på mig??
idag har jag egentligen en del att fixa, måste börja plocka fram vad jag ska ha med mig för kläder till karlskrona. är på bornholm hela helgen så hinner inte det då. kommer sluta med att jag paniktvättar söndagkväll..
just nu känns det mer som om jag ska på charter än börja skolan. kanske för att jag inte ska ha med mig några "bogrejer" än, utan bara kläder, smink och så. haha fan vad ytlig man lät där.

idag kom kontraktet från akelius också. otroligt skönt. så nu ska pappa bara hjälpa mig att läsa igenom det och så är jag HYRESGÄST. men får ju inte flytta in förrens den 1/2. men lika bra, har typ inga pengar kvar. och får lön den 1a från tower så då kan man inhandla lite mer. rätt skönt att slippa tänka på det. och det ska bli trevligt med sällskap de första dagarna =)

Kommentarer
Postat av: HELLE

VILA Sara.. det som är problemet ;) kanske inte det lättaste just nu dock.. Kul att du fick lägenheten, är så glad för din skull! och avis ;)

2010-01-11 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0