today is the day

så har två veckor gått! hur är det möjligt? känns märkligt att åka hem nu.
jag har ju ett hem här med nu. eller ja ta det inte bokstavligt men jag trivs här. trodde aldrig att det skulle gå så snabbt att finna sig tillrätta men här är så många bra människor!
och nu ska man helt plöstligt hem, för att packa ihop sitt rum. kommer nog kännas ännu märkligare. se garderoben tom, inga saker i hyllorna, allt ska med upp. om inte på söndag så nästa helg.
jag längtar efter att få äta riktigt mat. jag har ju ätit mat, men mamma&pappas goda mat! ska bli underbart.
en sak som också hänt här är det alla säger, man förändras som person. jag planerar inte alls som förrut! jag vet inte ens hur och när jag kommer hem idag. det kan bli bil, det kan bli tåg. återstå att se men hem ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0