update från bornholm

nu är vi här http://www.hotel-du-nord.dk riktigt mysigt är det. älskar detta huset eller vad man ska kalla det. upplagt på tre plan, inredningen är mysig och atomsfären är underbar.
kom hit sent igår iochmed att båten var försenad. men det visste vi sen tidigare så det var ingen väntan. men när vi kom fram var det ostbricka och små goda korvar och riktigt gott rödvin. jag som inte ens är så glad i det.
sen somnade jag gott i mitt söta lilla rum som min lilla "plast"kusin valt åt mig. det som är så härligt med denna helgen är att det är verkligen som balsam för själen. jag kan verkligen inte packa så det är bara att koppla bort det, njuta, äta gott och mysa.
det jag saknar nu är mina närmaste vänner =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0