All I ever wanted was you

idag har jag haft en underbar dag. perfekt sommardag.
fast det började med något så tråkigt som att åka från osby :/ har verkligen haft det superskönt och det är så kul att träffa emma!
men kl 7 tog jag tåget vilket betydde att jag var i laröd vid 9 och åt frulle. sen sov jag någon timme för min natt var så jobbig.

vid 12 mötte jag upp filippa och vi gick till fria för lite stek. sen kom simon och hans vän jonas förbi och även Cicci. så vi har badat, solat och ätit glass. sen lämnade simon &jonas och och istället kom jocke och jimmy. vid 18 åkte vi fem upp till mcdonalds för lite middag =)

sen åkte jag och cicci till hennes hästar och tog oss en kvällstur i pålsjöskog. så underbart! jag har längtat efter hästryggen och det var helt perfekt väder!

man var rätt lökig efter så det blev ett kvällsdopp med jocke och jimmy.

perfekt sommardag med andra ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0