en riktigt go sommarutgång

Min allra äldsta vän fyllde 21 häromdagen och det skulle vi fira igår. Filippa, Bell och jag hade fixat med en överraskning till henne och vi började hemma hos Filippa och drack skumpa och åt jordgubbar på hennes balkong. lagom berusade promenerade vi ner till gröningen och det var dax för middag på sillen&makrillen. riktigt mysigt och god mat och gott vin. det var vår present till henne. en helkväll. vid 23 kände vi oss rätt klara där och drog vidare. stannade till i norrahamnen på filippas jobb och drack goda (och starka....) mojitos. Nästa stopp blev hampan för en cider och sedan docken för shottar. gissa om vi blev tankade hahaha. på hampan kom även cicci och hennes tjejkompis. Sen drog alla till tempel och dansade som galningar. en riktigt rolig kväll. vid 5 tog anna och jag taxi hem till laröd igen och vid 6 somnade jag.
har varit lite seg idag ;) men så värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0