im right here, why can't you see me?

sjuk, sjukare, sara. tur att jag var ledig idag. har varit riktigt dålig. förstår inte hur jag ska kunna arbeta imorgon men sjukskrivningar är väl inte så possitiva där så man får bita ihop. det värsta är att jag inte kan ha i mina linser så jag kommer se noll.

så idag har jag tillbringat dagen i trädgården och nästan struntat i solskyddskrämen. fy mig. jag brukar vara så duktig med det men orkade inte det idag.
sen sörjer vi också lite för att min älskade tvshack sida har blivit beslagtagen av amerikanska polisen. alltid ska de förstöra ;D tur att jag har några fler på lager...

Kommentarer
Postat av: Isabell

ohh neeeeej! jag ska skulle se the city idag :( vilka är dem andra??

2010-07-01 @ 19:28:24
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0