karriärsbyte

igår var jag uppe med tuppen, dvs 6. körde mina föräldrar till respektive jobb och sedan köpte jag bullar till Cicci och mig. Efter det hämtade vi två soffor och slängde den ena och sen körde vi till malmö för att hämta ett bord. Flytthjälp AB ska bli mitt företag! =)

på kvällen slet jag på max. tur att det inte är många pass kvar!
nu ska jag ut en sväng i skogen, har lite ångest över gårdagens föda hahaha. mcdonals till lunch, max till middag, glass och max till nattmat. så lite motion kan behövas nu. lite tråkigt väder bara..

och på tal om jobb. om 22 dagar är jag i karlskrona igen. läskigt! börjar bli nervös, fast mer pirrigt nervös. då är man helt plötsligt en T2a. längtar efter alla mina vänner där samtidigt som jag kommer sakna alla här såååå mycket. varför ska det vara så långt borta?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh vad roligt! Snart Kalle igen alltså? Och vet du?! Jag tänker komma upp och hälsa på dig någon gång!!! Så är det bara!!! :)



Hihi

Puss M

2010-07-30 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0