landat i osby

igår efter jobbet satte jag mig på tåget från helvetet kändes det som. 50 grader varmt, sara var hungrig, bakis, trött och kissig. började min resa som skulle ta en timme.. slutade med att den tog 2 och en halv. tåget stannade överallt, fick backa tillbaka, fick hoppa av i tyringe och åka ersättningsbuss. Emma fick hämta mig i Hässleholm och vid 20.30 var vi hos henne.

åt en efterlängtad middag och sen blev det lite fotbollstittande. efter ett tag drog världens oväder förbi och det åskade och blitrade så sjukt mycket så att strömmen gick. kändes som i en skräckfilm. dock kom den tillbaka efter fem minuter men ändå.

nu är emma på jobbet och jag har haft sovmorgon, kollat the hills och slappat. kommer väl hem om en halvtimme och då ska vi väl hitta på något skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0