lata sommardagar

efter en kall frapino på gröningen promenerade jag och filippa genom staden och sedan hälsade vi på simon. riktigt riktigt fin lägenhet. längtar tills jag får min egna som jag ska bo i länge och kan bosätta mig i haha.

ikväll blir det

Sunny Standup bjuder på skrattfest!

Den 19 juli kommer förra årets skrattsuccé Sunny Standup åter till Fredriksdalsteatern. Sveriges största och bästa komiker besöker utomhusscener runt om i sommarstäder. David Batra, Måns Möller, Thomas Järvheden, Johan Glans, Hasse Brontén och Özz Nûjen är bara några av de fantastiska komiker som medverkar.   


- Sommar är inte bara sol och bad, det är viktigt att det innehåller mycket roligt också, det är där vi kommer in, säger Özz Nûjen och munpussar Johan Glans som rodnar och får sin karaktäristiska färg.

- Förra sommaren var en fantastisk succé, men som komiker nöjer man sig inte med det så i år satsar vi på fler och bättre komiker, fler städer och mer folk, säger Måns Möller.



jag klagar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0