när man minst anar det

så har även denna helgen bestått av jobb, men det gör mig ingenting. får tänka förnuftigt att det är bättre med lite pengar än att kunna sola en dag.
igår efter jobbet åkte jag hem, duschade och gjorde vid mig. åkte in till stan och hem till Issas pojkväns väns lägenhet. satt på deras bakgård och grillade och mös. riktigt varmt och skönt ute!
blev en rätt tidig kväll då även min söndag bestått av jobb. en lite annorlunda sådan då man kom till jobbet och fick hör att vår restaurang blev rånad igår. känns väldigt jobbigt då det skett ofta på väla och det är en pressad situation minst sagt. men vi ställer upp för varandra och stöttar varandra så jag hoppas att det kommer gå bra till slut..

nu ska jag njuta av grillad lax med familjen :)

Kommentarer
Postat av: M

"vår restaurang" ? :o på väla? :O Du jobbade väl i Helsingör :O ?!

2010-07-05 @ 14:43:15
URL: http://thenewview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0