sämst

är jag..
i torsdags hade Filippa och jag världens utgång (och cicci ett tag).. vi förfestade lite hos Cicci innan vi fick skjuts in till stan (efter massa vin och starka drinkar...) drog hos till hampan för shottar. bra idé..
vidare till tempel där vi drack mer och dansade en massa. vi som skulle ta en "lugn" utgång. lets get crazy istället. när det stängde vid 4 promenerade filippa och jag hem. som tur var jag inte ett dugg bakis på fredagen och filippa, cicci och jag drog till väla och shoppade åt cicci. hittade en massa fint..

sen har jag tillbringat helgen på max. ett ord, kaos. orkar verkligen inte det mer och jag förstår varför jag en gång slutat där. men sen finns där guldklimpar som gör att man orkar lite mer och peppar en.

idag har jag tillbringat dagen med cicci och jocke. flyttpackat lite och sen hyrde vi film, no do. lite läskig :)

nu blir det sussedax!!

Kommentarer
Postat av: Karlkaisa

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-02-01 @ 08:47:30
URL: http://karlkaisa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0