tillbaka till gamla vanor

känns som om jag lever för ett år sedan. iaf just nu. igår jobbade jag till 16.30 sen kom bellan och hämtade mig. fick ta min efterlängtade dusch (gissa om jag var lök??!). det blev middag hos hennes föräldrar ute i trädgården, sjukt mysigt.
sen åkte vi till filippa och satt på hennes balkong och snackade och drack massa gotte. sen dök lite gammalt folk upp, heösingborg är så jäkla litet ibland! sen bestämde vi oss för att gå ut och dansa och det blev tempel. träffade en massa trevligt folk och hade verkligen en toppenkväll. kl 4 tog jag bussen hem så somnade runt halv.. upp kl 8.20 för att nu är det jobbe! hahah got to love this.. sova 4 timmar och sedan jobba!

ikväll rymmer jag från helsingborg!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0