tjoho alla mina läsare

som blivit väldigt få, är det för att jag inte bloggar mer kanske?? =)
nu när jag inte jobbar så umgås jag mest med Cicci och vi hittar på en massa. just nu agerar jag nog mest flytthjälp AB, men det är mysigt att umgås med Cicci så det spelar inte så stor roll vad vi gör :)

Igår flyttade vi en tv för att sedan hyra film, vi såg allt för min syster. en väääldigt sorglig och bra film.
blev lite stalldax efter det innan jag kom hem. somnade vid 18??? vad är dte som gör mig så trött?? vaknade vid 20 igen och begav mig ut i skogen. lite motion ska väl kroppen få..

idag har vi cruisat i åstorp och fixat lite med mina danska papper. JAG HATAR DANMARK. JAG HATAR MIN ADRESSÄNDRING. tar en vecka för mig innan jag får mina brev för först skickas allt till kalle och sen hit. Jag beställde lite saker från HM och idag fick jag ett brev om att det blivit en "otydlig" beställning och att jag hade fem dagar på mig att kontakta dem. jag fick det idag, sista dagen! tur det iaf.. nu skickas allt till kalle ist för hit, lika bra antar jag...
nu tror jag det är 25 dagar kvar till flytt?? Malin räknar åt mig ;)
nej nu ska jag ut i solen ett tag!!

 

den 21/8 kommer denna att gå på repeat! stackars grannar ;)


Kommentarer
Postat av: malin

min tub lyssnar på den vaaarje morgon och vaaarje eftermiddsag. tillsammans med mig då :)



jag lääängtar!

2010-07-28 @ 17:44:22
URL: http://seendes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0