vad händer i mitt liv?

i måndags var jag och filippa och mös på gröningen med en frapino för att sedan checka in simmes lägenhet.
tisdagen spenderades hela dagen på gröningen med ett mysigt gäng. härligt när solen äntligen är framme! på eftermiddagen kom min faster hit och hennes väninna så det blev grillad lax och annat gott.
idag gick filippa, johanna och jag ner till gröningen. det var lite molningt från och till men varmt som sööören så det var riktigt skönt. nu har jag beställt nytt duschdraperi, ny badrumsmatta och nya gästhanddukar från hm. så jädra coola. kommer köpa en massa nytt till lägenheten så det kommer bli superbra i höst tror jag. Ny soffa, matta, soffbord och ny tv. HEEELLOOO FILMKVÄLL haha. det är väl det jag längtar efter att få pilla med till hösten. får ta en massa kort när allt är klart.
men just nu njuter jag av mina lediga dagar på beachen och det underbara umgänget.

Kommentarer
Postat av: HELLE

har det gått att sola idag? haha mulet som tusan ju! men ändå varmt.. jag åkte till ikea istället ;) gröningen imorgon?

2010-07-21 @ 18:09:29
Postat av: Tiniusmaia

Merci for all the wonderful writings

2011-01-10 @ 18:21:00
URL: http://tiniusmaia.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0