3 år sedan

då var det lillebrors studentvecka. kan inte förstå att det är tre år sedan jag tog studenten! så himla rolig den veckan var. och vad har hänt på tre år? galet vad tiden går snabbt! men sen har man hunnit med en hel del så jag ska absolut inte klaga.
har inte haft något att blogga om, fixar bara här hemma och hjälper mamma/pappa. igår fick jag dock nog och var tvungen att göra något på kvällen, så blev ett besök hos Tove. såg en mysig film med maryl streep, it's complicated. helt okej film, dock med fel slut enligt oss :)
idag har vi fixat lite till och ikväll kommer min faster och hennes väninna. min morbror är redan här så ikväll blir det lite familjemys skulle jag tro.



Kommentarer
Postat av: emma

du är ju lika kass på att uppdatera här som mig ;) kolla mitt senaste inlägg, har justerat det lite :)

MISSU!

2010-06-10 @ 15:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0