där stod ju du som alltid skulle vara min

idag åkte familjen (okej, inte jag) på semester och ner mot kroatien. men jag tänker inte deppa för det. jag får kombinera alla godbitarna och ha min egen semester. började med att steka som en gris i solen så är jag inte röd ikväll är det ett mirakel. men jag hade en bra solskyddsfaktor så jag hoppas att jag ska slippa det.
igår var det tillbaka till max och jag kände mig mer vilsen än en yr höna. massa massa nytt och alla priser och tjeeena. hoppas man kommer in i det snabbt, hatar att känna mig osäker. men det var roligt att få träffa så många som jag saknat så :)

om en halvtimme ska jag köra mormor och morfars skruttebil till worki. varför är det så skoj att köra gamla bilar?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0