Göteborg!

nyss hemkommen från götet. Bell och jag åkte upp dit i måndags och lånade en lägenhet av en vän till familjen. 10 minuters gångväg till liseberg, 20 till avenyn. helt perfekt!
måndagen började vi med lunch på gothia twin towers på 23e våningen. sjuk utsikt och underbar räkmacka!
vi strosade sedan runder på avenyn och små gator och njöt. åkte hem och lämnade våra kassar, fräshade till oss och promenerade in till stan igen för middag.
tisdagen fick bli en snabbis till stan igen för att handla lite till :) sen blev det liseberg för hela slanten. och vi åkte allt, på gott och ont. jag vet inte hur många panikattacker jag fick. när vi satt högst uppe på höjdskräcken och man verkligen kunde se allt och väntade på att bli nersläppta, undrade jag hur fan jag hamnade där. hahaha. gisses. pulsen låg väl på 500 :P sen någon sjukt äcklig uppswinget som jag aldrig i hela mitt liv tänker åka igen. jag kan åka bergochdalbanor och så.. men när det kommer till höjd, fyyyy för.
i göteborg har jag även fått alla sjukdomar såsom halsont, öronont och imorse vaknade jag med ögoninflamation! allt på en gång. nu ska jag bädda ner mig, VILA (känns som om det behövs) och njuta av the hills. tyvärr inga bilder då kameran gått sönder men finns lite på fejjan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0