jag lever!

efter baksmällan från hel*****. igår var det hårt! emma och jag rensade våra kylskåp och skrapade ihop till tacos. sen kom den ena efter den andra och vi hade lite förfest. harrys minns jag inte så mycket ifrån, jag trillade dock i trappen och har ett lika svullet ben som tanter brukar ha! haha. jag har aldrig (eller nästan iaf..) mått så dåligt som jag gjorde på tåget idag. och vilken resa hem! tåg till krillestad, buss till hässlehåla. vänta en timme, tåg till hbg. nu är jag hemma i älskade laröd och bara myser!
imorgon blir det dock skåne tour och en färd till blekinge, måste flytta hem alla saker!

"jag har inget att ha på mig"... hmm??


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh är du hemma nu?

Nej jag kommer aldrig glömma sololjan.. haha det måste varit ngt annat :P Haha

2010-06-06 @ 16:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0