midsommar

underbart är kort.
jag och fyra tjejer grillade hemma hos mig efter x antal försök att få igång grillen! det blev baconinlindad sparris, grillspett med kyckling, kött, champinjoner, paprika och tomater. och baguetter! till det en massa vin och snapsar haha. kl 19 var vi rätt laddade och då dök öven lite annat folk upp. vi spelade kubb och mös i solen.
lite senare tog vi bussen hem till issa och festade vidare. jag och johanna trillade in hos mig vid 3 och då var vi rätt trötta efter en heldag!

idag har jag jobbat röööööven av mig rent ut sagt. frukost kl 8, ingen rast och middag kl 18. gissa om jag är trött nu. på köpet börjar jag bli riktigt sjuk! men imorgon är det göteborg så jag får bita ihop lite. ska hoppa in i duschen nu och sova riktigt gott sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0