miss sliten

igår grillade Emma, Filippa & Jag. tog en evig tid att sätta på den jävla grillen men sen gick det bra.
lite senare kom anna och även Bell&Lollis. vi förfestade lite/snackade trams.. Vid tolv tog lollis, bell, emma och jag bussen in till stan och gick till tisdagsklubben. eftersom emma var på besök och det var hennes första utgång i hbg fick det såklart bli en äpplekakeshot på utposten också.

vid 3 trillade vi hem och somnade rätt gott. vaknade rätt tidigt idag och vi var en sväng på väla. alldeles för avancerat för min del då jag började må rätt dåligt sen. vid 15 var jag hemma igen och sov i två timmar.
sen skulle jag dock försöka få igång vår gräsklippare men lyckades inte, så nu struntar jag i det!:P

nu ska man kanske äta lite middag. men vad?? jag orkar verkligen inte laga mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0