packar ihop mitt liv

idag har vi legat och stekt på stumholmen. har varit helt eller det är helt underbart väder idag. idag ska två av mina närmaste åka från kalle. känns tomt fast att de inte åkt än. jag går och viker kläder, städar ur lådor och rensar lite. vill lämna det i toppskick!

ska strax hoppa in i duschen och byta om. ska följa johanna till stationen och vinka av henne och malin.
efter det ska jag och emma mysa på någon uteservering och ha en liten tjejkväll! det känns otroligt sorgligt att åka härifrån nu, detta är ju mitt hem. men det ska samtidigt bli otroligt skönt att få komma hem och träffa alla underbara vänner man har där!!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag började typ gråta när jag bokade resan.. fyfan... jag kommer sakna dig tweedledum!

2010-06-03 @ 16:55:18
URL: http://seendes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0