skånetour 10

igår hann bell och jag med väldigt många städer på kort tid!
kl 9.30 plockade jag upp donnan för att köra mot kalle. vid 12 vart vi framme, gjorde den snyggaste fickparkeringen någonsin, kissade och begav oss ut på stan, uppdrag lunch. inget har öppet i en sådan liten stad känns det som, men 1333 hade öppet och det blev pasta med kräftor/räkor för mig och bakpotatis med skagen för bellan! mumsig värre.
sen packade vi in snabbt i bilen och gav oss iväg igen. denna gången mot karlshamn och nabben där bell haft sommarstuga. strosade runt lite och njöt av naturen. vi körde till något som hette vägga, otroligt mysigt ställe! bell åt en räkbricka och jag njöt av kaffe&kladdkaka. vilka små smultronställen det finns!
sedan begav vi oss tillbaka mot helsingborg.

vi hälsade på issa, putte& carl och spelade kort och mös. riktigt bra söndag och en bra start på mina&bells små turer i skåne! förra året var vi lite överallt och tanken är väl att samma sak ska göras om! när man inte kan åka på charter så ;)

just nu håller jag på att packa upp alla väskor, vilket jäkla meckande. rensat ut en massa skor, 10 par ska slängas! varför sparar man på en massa SKIT?!

<-- johan glans.. eller ehh.. jag menar, isabell bergsten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0