tålamod

har jag inte så mycket av ju.. igår berättade bell för mig att hon redan fått sitt jojosommarkort och jag blev helt hispig för att jag inte fått mitt. jag beställde mitt i tisdags och hon i fredags. så jag panikringde till skånatrafiken som sa åt mig att ringa idag. sagt och gjort och han spärrade mitt kort och sa att ett nytt kommer till mig imorgon. MEN. idag i brevlådan kom därminnsann ett jojokort. EFTERSÄNT. håller posten inte koll? bara för att jag skrivit min adress (ärlevägen) för jag bor ju faktiskt här nu. så kortet har väl först skickats till hbg, där de sedan sett att jag nu bor i kalle, skickat det dit där de sedan sett att jag bor i hbg över sommaren. GALEN ÄR ORDET. nu får jag vänta en vecka till antar jag.
något annat som är trevligt är att tisdagsklubbenkortet trillade ner i brevlådan! det gillar vi däremot :) SOMMAR!!

Kommentarer
Postat av: Tunenisumu

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-04-28 @ 08:31:40
URL: http://tunenisumu.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0