varför jogga i skogen när man kan ta en grogg på krogen?

mitt nya favoritcitat. passar rätt bra in på mig med :P
igår hade vi 80års kalas för mormor, så mysigt. en av våra överraskningar var att hennes yngsta syster från tyskland kom hit! de har inte setts på flera år så det var nog uppskattat! hela familjen var samlad, alla syskon och kusiner. och det är inte ofta.

på kvällen tog jag mina grejer och åkte hem till filippa. fördelen med att ha haft student hemma är all alkohol som är kvar. så blev en utgång till tivoli! mycket skoj! efter det stängt trillade vi in på grillpunkten och jag åt nuggets, såklart. om ni inte visste det så spelar även anna & jag hockey på elitnivå i rögle! hahaha vad får man allt ifrån. riktigt roligt kväll och vid 5 somnade jag gott.

hade jag varit i kalle nu hade jag ringt emma, bett henne gå de 50 meterna vi har emellan oss och legat i sängen hela dagen! hahaha.
men i hbg, måste jag ta tag i mitt liv, hårt.


Kommentarer
Postat av: emma

jag önskar att vi bägge hade varit i kalle nu :(

2010-06-13 @ 16:17:45
Postat av: Isabell

svarta strumpbyxor sara.. inte som somrigt och studentigt...

2010-06-13 @ 17:04:17
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: Sara

med mitt blåmärke/min svullnad på benet så är det för allas trevnad som jag har mörka strumpbyxor :)

2010-06-13 @ 18:03:09
URL: http://sarablomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0