du läste mina tankar

idag fick jag repliken, all the crazy shit i did tonight, thoose will be the best memories och nu när jag läser bells blogg fann jag den rubriken. rensade lite i min dator idag, och hittade lite intressanta bilder på denna dam. undrar om hon kommer strypa mig nu hihi..

bells kända replik "jag är ju 19" härstammar nog från denna festen :P hihih men detta var en bra kväll, fast att det bara var en massa lammkött ;)
nej.. nu är det dax att sova, kommer inte bli en lugn helg! och den börjar imorgon ;)

hihihi vad jag gillar denna tjejen!

Kommentarer
Postat av: Isabell

haha. you are sooooo dead! nej jag bara skoja. jag bjuder ju på mig själv ;) och nej den repliken kom inte från den kvällen.. men jag är nog 19 igen till helgen ;D

2010-03-25 @ 00:06:04
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0