everything you touch

jag vill också kunna photoshop. vissa som lägger ut bilder på sina bloggar har ju retucherat de till tusen, det vill jag också kunna! hihi. inte för "att se snyggare ut" utan för skojs skull. borde dessutom kunna det efter x antal poäng i webdesign och blabla. men det är ju längesedan ;) men jag bestämde mig för att pilla lite och klickade lite hejvilt och gjorde om en bild lite. bry er inte om att jag ser skitspänd ut hahaha..




nä nu är det frulle sen är bär det av till frisören :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

men så ser du ju alltid ut ;)

lycka till hos frisören!

2010-03-18 @ 09:52:34
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: issa

såååååå kaxig'!!

2010-03-18 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0