födelsedagsmys!

igårkväll gick emma, malin&jag över till johanna som fyllde 20. vi kom med ballonger och prinsesstårta och jag tror det var väldigt uppskattat =) speciellt när hela hennes familj är i götet :) tur man har sina vänner här! vi mös och såg på det dejtingprogrammet på femman! såg ni det? HERREGUD! så bra men haha sååå pinsamt. malin kunde knappt titta. nu vet vi vad vi ska göra resterande tisdagar! sen blev det desperate och cougar town!

nu i förmiddags har jag pluggat lite (eller rätt mkt faktiskt..) och nu har jag lite paus. gör storkok på köttfärssoppa. riktigt god är den :) sen blir det gymmet och i eftermiddag lite mer plugg! men hjärtat är rätt intressant. värre är det med cellen. fy.
ikväll är det greys hos emma som gäller! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0