godkväll!

jaha då har man varit i skolan och övat övre toalett ;) haha. emma skötte sig sååå bra och var en sååå bra patient! jag var en gnällig som ville sitta si och så och ha en manlig ssk. hihi. sån ska jag bli på hemmet!
blev en tur till willys, men jag har blivit lurad! visste ni att denna vecka är kilopriset på tomate 10 kr dyrare på willys än hemköp??? inte jagheller men fick reda på det när jag kom hem och såg reklambladet ;) så from nu emma så väntar vi tills vi fått hem reklamen! hhaha.
sen har jag tränat, nu ska tricepsen som är i vila hela tiden bli fast!
har ätit lite och sen pluggat. har läst klart allt om cirkulationen i den "lätta" boken och har börjat lite smått i den "svåra". hoppas att föreläsningen imorgon reder ut det hela lite ;)

sen övade jag mig på emmas man ;) snygg han är va???!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0