han hade kåååå(r)ta ben och var kåt!

från att ha gått och varit heeelnere fred/lördag/söndag morse till att skratta så att man nästan gråter. VAD hade jag gjort utan mina söta små ssk-hjärtan??? jag hade aldrig klarat mig här!
Emma kom hem från osby igår och kom till mig på kvällen. malin cyklade från långö så det var massa finbesök ;)
är det någon som vet hur man lägger upp ljudklipp på bloggen??? för emma pratar hmmm.. ja lite speciellt ;) haha eller just ett visst ord. men hihi emma var inte ledsen, utan dig hader jag nog fortf. deppat ;)

det jag vill säga med detta är. att oavsett om man säger att man är trött på helsingborg och vill därifrån så kommer man sakna det. jag saknar den staden där det skvallras som mest och snackas mest skit. jag saknar den ytliga attityden har där och alla instängda människor. haha nää men jag saknar min familj&mina underbara vänner! och då är det så viktigt att man har bra vänner i sin nya stad. vet helt ärligt inte vad jag gjort utan er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att jag kan pigga upp någon ;)

2010-03-15 @ 15:53:53
URL: http://emmabresch.blogg.se/
Postat av: Libananna

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-07-27 @ 08:22:29
URL: http://libananna.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0