i <3 teveserier

efter träningen igår (och såklart efter dusch&mat) gick jag över till emma och då började tvserieskvällen tillsammans med malin. dating in the dark, dh, cougar town & christine. ohh allt är så bra. hahaha. dating in the dark är ju så pinsamt men så bra!

helle: du behöver inte ha ånges, jag tränar mycket för jag har inget liv =) hihi. och den tjejen jag bla ungås mest med här tränar också. man går några timmar i skolan sen har man en "massa" tid över till annat ;)

nu ska jag springa ner till optikern!
stackars emma som inte kan använda sin skinnjacka idag ;)

Kommentarer
Postat av: emma.

haha, vad chokad du hade blivit om jag tagit min skinnjacka idag i allfall? ;)

2010-03-10 @ 12:44:53
URL: http://emmabresch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0