im such a bf

bitterfi... och det är inget jag kan ljuga om :P
jag kommer inte hem, jag har en huvudvärk som kommer från en annan planet. mina matvanor kan inte vara sämre, jag stressar för ingenting och sover apkasst. hade bara velat komma hem. få krama om mina underbara vänner och stressa ner. jag är otroligt glad att jag har dem och att de inte bara tänker att nää nu har hon flyttat, orka hålla kontakten? som man varit med om förrut.. men den 27 ska jag hem hem hem och det lär inte bli lungt. issa ska ha fest och jag längtar så. sen tre dagar senare är det påsk och då flyttar jag till söndagsgatan för ett par dagar.

men nej, borsta tänderna, sätta på sig masken och se glad ut och sen är det skola..



Kommentarer
Postat av: Isabell

haha..skönt att ngn annan har tagit över det humöret nu ;P

2010-03-11 @ 14:47:06
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: issa

vilka fina lockar :) är det dina egna eller du har lockat med plattången? :p super sött iallafall!!! :D längtar såå tills du ska bo hos mig!

2010-03-12 @ 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0