jag önskar mig

en massa. mer pengar, en kaffekokare. en söt termos. att solen stannar kvar.
jag promenixade den låååång vägen in till stan (2 min) och postade mina vykort och gick inom synoptik. jag får ringa och boka en tid för jag hade ingen kalender och tydligen måste man göra en ny koll innan man bytar linser.. jaja :P hihi. mötte emma & hennes vän Linn på waynes. fick äntligen dricka kaffe. och en STOOOOR sådan.
vi gick hem till emma och såg filmen prinsessa som var söt&bra. men alla tre hade nog lite frågor på slutet.
nu ska jag laga lite middag (eller hmm.. resterna från igår och lite mer) slog mig att min lunch har bestått av lite godis. bra sara. btw har jag sett en otroligt snygg kille i min trapp.. han var så snygg så jag höll på att snubbla när jag gick in i honom, pinsamt! men typiskt mig att göra så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0