lyckorus

för några minuter sedan fick jag ett lyckorus. vad det är underbart. idag är en underbar dag! :P
även fast mitt nästan svarta hår (hehe ni har fortf. inte fått se det än ;)) är flååååtigt som johanna säger, jag äter en tradig jävla nyttig frukost. tweedle skrev till mig och att hon också skulle till helsingborg till helgen, vad lycklig jag blev då! jag vill ju ha alla mina hjärtan runt om mig ;) kommer inte bli en lugn helg. har inte varit ute på 4 helger så har en del att ta igen, kroppen längtar efter lite vin ;)

nää. nu är det skola och i em blir det en tur till bandet =)

Kommentarer
Postat av: issa

alkis varning!! :D men oj va vi ska ha roligt!

2010-03-22 @ 11:30:25
Postat av: ellinor

förlåt för sent svar :P men nej, det smakade sådär! gick att dricka men nja.. :P helt okej! haha =) hoppas du får en fin dag =)

2010-03-22 @ 13:43:33
URL: http://norsa.blogg.se/
Postat av: malin

alla är vi alkisar i ungdomens daaaar!

2010-03-22 @ 16:22:51
URL: http://seendes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0