MYS!

idag efter skolan kom min pappi & karl. med soffa, köksbord+stolar. min nya lampa! hihi. så vi började sätta ihop köksstolar, jag fixade med min byrå och lite så.
svårt för er som inte varit här att förstå, men min byrå står nu i hallen och där har vi satt upp en fin taklampa. och ett fint köksbord med stolar har kommit på plats och soffa. så nu är det lite mer "hemma". vi pausade lite och karl&jag drog till lok&motion och han visade mig lite bra övningar. sen lekte vi snickare lite till innan det var dax för mat. åt på ett ställe som heter fox, sjukt god mat. lite telegrafen stuk.

nu myser vi alla här. och imorgon ska jag HEM!!! och bli sambo med issa!!! längtar så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0