rubrikerna

är värst att komma på.
igår gick jag hem till Emma som också bor på min gata. Som jag berättat tidigare har hon sin vän Linn här och de skulle ut och göra karlskrona. jag har fortf. inga pengar alls så jag fick snällt stanna hemma. men kilade ändå över för att få lite sällskap och snacka lite innan de gav sig ut. malin kom lite senare och så även Johanna. Christopher i vår basgrupp var på fotbollsfest och de visade sig att de hade hamnat på bredgatan, på 6an. vi sprang över dit och hälsade och träffade lite folk. trevligt att få träffat en "granne" till. jag bor på 4an så det är trappen brevid nu.. av någon anledning har vi både fått shots och piggelindrinkar. sen skulle alla helt plötsligt över till killens syster, som bodde på 8an och som också hade fest. så tillslut var vi en 35 pers. men det var trevligt. älskar att det är fest överallt =) haha.

jag lånade med mig sunes jul från emma igår så ska kolla några avsnitt nu ;)

Kommentarer
Postat av: emma.

HAHA! Du är så skön Sara! Vi hörs lite senrare? :)

ps. Tack för igår!

2010-03-07 @ 11:42:45
URL: http://emmabesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0