sad girl

verkar som att jag får spendera helgen i karlskrona. inget fel med det egentligen förrutom att jag verkligen ville hem. men jag är fattig som en kyrkråtta och har inte råd. har gett små hintar till mina föräldrar om att jag faktiskt inte har pengar men gärna vill hem.. men nix, verkar inte ge resultat. och jag FRÅGAR verkligen inte om pengar. nono. men jag vet om att när jag kommer hem nästa gång (om jag nu inte kommer hem denna helgen) så bor jag inte hemma. de vill ju träffa mig lika mycket som jag vill träffa dem? kan de då inte bidra LITE? jaja...

nu när jag kom hem från skolan så blev jag sugen på nudlar och tar fram ett paket med vad som står på är kycklingsmak. och när allt är klart och kryddan ska ner, ja då är kryddan BIFF? jag hatar biff! varför skriver men kyckling men stoppar ner en biff?

nu ska jag städa så att jag åtminstone har en ren lägenhet att sura i..

adjö

Kommentarer
Postat av: Isabell

:(

2010-03-10 @ 15:15:01
URL: http://ibergsten.blogg.se/
Postat av: emma.

gumman då, inte mycket som blivit rätt idag :(

2010-03-10 @ 18:36:02
URL: http://emmabresch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0