stackars levern min...

efter att festat rätt hårt i tre dagar, speciellt igår, så är man trött. men jag vill inte sova nu, vill sova på tåget.
men igår. herregud. om man ska införa alkolås på mobilerna ska man fan införa det på min mun med. hahahah. lite bakisångest. kvällen började trevligt hos issa, med massa trevligt folk och bra musik och bra stämning.  fick träffa anna också som jag inte sett på hundra år och då fälldes det lite tårar. att det kan vara så jobbigt att vara ifrån varandra. nää men det var bra ös sen och vi körde på. vi (anna, filippa, jag (grandiosa, gorbys &billys)) hamnade på hampan för att sedan gå till tivvan och skaka rumpan. haha. vi har en tjej i vår klass som vi kallar porret för det ser ut som om hon tror att hon är med i en porrfilm när hon dansar. men vad trodde vi igår då? hahahaha. illa.
var fortf. full när jag vaknade kl 11 så idag har jag besökt ikea för första gången onykter. blev ett köksbord och en lampa! så kommer det väl upp på onsdag när pappi&karl kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0